بخش نوبت دهی - دکتر صدیقه آیتی افین
نکات مهم قبل گرفتن نوبت
زمانی نوبت شما مورد تایید است که در صفحه پروفایل شما در بخش نوبت های اخذ شده درج شده باشد و همچنین وضعیت آن را در ادامه آن نوشته باشد که پرداخت شده .اگر در پرداخت اینترنتی خطا داشتید، مراحل پرداخت را از طریق صفحه پروفایل در بخش لیست نوبت های اخذ شده ادامه دهید .
سیستم روز پنج شنبه ساعت 10 شب به بعد برای روز شنبه بعد از خود و روز شنبه ساعت 10 شب به بعد برای روز دوشنبه بعد از خود و همچنین روز دوشنبه ساعت 10 شب به بعد برای روز چهارشنبه بعد از خود نوبت می دهد .اگر شما پرداختی انجام داده باشید ولی در صفحه پروفایل به شما نوبت پرداخت شده ای اعلام نشده باشد آن پرداخت در صورت کسر از حساب شما به حساب شما برگشت داده خواهد شد که اگر به هر دلیلی بعد از گذشت سه روز اطمینان داشتید که آن برگشت داده نشده از طریق ایمیل پشتیبانی به پشتیبانی اطلاع دهید تا مبلغ را به حساب شما برگردانند پس لطفا کسی که پرداخت اینترنتی داشته به معنای دریافت نوبت نیست و مهم درج نوبت شما و نمایش وضعیت پرداخت آن در صفحه پروفایل است . متاسفانه برخی در گذشته اسکرین شات از وضعیت پرداخت ، در زمان پرداخت می گیرند (که صد البته آن به حسابشان برگشت داده می شود ) بدون آنکه در زمان گرفتن نوبت سیستم به آن ها یک نوبت پرداخت شده در بخش نوبت های اخذ شده در صفحه پروفایل بدهد و بعد آن اسکرین شات را به عنوان نوبت در نظر می گیرند که به هیچ وجه منشی با آن اسکرین شات به آن ها نوبت نخواهد داد پس حتما برای اطمینان حاصل کردن از وضعیت نوبت خود صفحه پروفایل را برسی کنید .
ساعت نوبت شما صرفاً برای حضور شما در مطب ماست و ممکن است ویزیت با تاخیر انجام شود. همچنین، به دلیل موارد پیشبینینشده، ممکن است ساعت نوبت شما در مطب ما تغییر کند و حتی نوبت شما لغو شود . و متاسفانه اگر لغو نوبت چه از طرف بیمار و چه از طرف مطب باشد مبلغ پرداخت اینترنتی بازگردانده نمی شود البته در آینده امکاناتی اضافه می شود که اگر لغو به دلیل مثلا مواردی چون تعطیلی مطب باشد مبلغ پرداختی به حساب پروفایل شما افزوده شود تا بتوانید بدون پرداخت مجدد نوبت بگیرید یا از طریق سایت درخواست دهید تا مبلغ به حسابتان بازگردانده شود .برای تازه سازی وضعیت نوبت ها در یک روز مشخص کافی است که بر روی دکمه تقویم کلیک کنید و سپس روی روز مشخص کلیک نمایید که با این کار سیستم وضعیت جدید نوبت ها را نمایش می دهد از جمله اینکه نوبت در آن روز شروع شده یا خیر و یا در یک ساعتی ظرفیت نوبت آن تمام شده یا خیر.
اگر نوبت شما در سیستم ثبت شده باشد و آن پرداخت شده باشد در بخش پروفایل شما که بعد از ورود به سایت می توانید لینک آن را مشاهده کنید ، نمایش داده می شود که در برخی موارد پیش می آید که هزینه کسر می شود ولی به در سیستم پرداخت نشده می زند که در این صورت به خاطر خطاهای بانکی است که مبلغ پرداختی حداکثر بعد از 72 ساعت به حساب برگردانده می شود که در غیراینصورت به پشتیبانی اطلاع دهید .
باید در زمان ثبت نام اسم بیمار با کد ملی آن یکسان باشد در غیراینصورت هم نوبت باطل است هم پرداختی بازگردانده نمی شود مگر در شرایط خاص مانند آنکه شخصی اتباع خارجی باشد و مجبور باشد از کد ملی شخصی در ایران استفاده کند آن هم اگر منشی مطب بخواهد می تواند نوبت را باطل کند که دلیل این کارها این است که برای یک شخص چند نوبت در یک روز گرفته نشود
به محض اینکه وارد درگاه بانک برای پرداخت اینترنتی شدید، نوبت شما به مدت بیست دقیقه رزرو می شود و شخصی در آن بازه زمانی نمی تواند آن را ثبت کند پس با خیال راحت مراحل پرداختی را انجام دهید و عجله ای نکنید حتی اگر پرداختی خطا داشت آن رزرو در صفحه پروفایل تا زمانی که بیست دقیقه تمام نشود، قابل نمایش است که می توانید مجدد وارد صفحه پرداختی از طریق صفحه پروفایل شوید، اگر در بیست دقیقه ای که سیستم به شما فرصت می دهد نوبت را پرداخت کنید، شما پرداخت را انجام ندهید، سیستم می تواند نوبت را حذف کند تا شخص دیگری آن نوبت را ثبت کند.
توجه داشته باشید که نوبت دهی آنلاین دکتر صدیقه آیتی فقط از طریق این وبسایت انجام می شود لذا فریب سایت های دیگر را نخورید
اطلاعات تماس با پشتیبانی
کاربران می توانند مشکلات، انتقادات و پیشنهادات خود را در مورد سایت از طریق ایمیل seogate1@gmail.com با پشتیبانی سایت درمیان بگذارند .{{dt| jalaliDadd:'jYYYY/jMM/jDD'}}
برای ویزیت توسط دکتر آیتی برای برای (با کلیک در این قسمت می توانید آن را تغییر دهید) در آن وجود دارد را می توانید در زیر مشاهده کنید . در صورتی که برای روز دیگری می خواهید نوبت بگیرید می توانید با کلیک در این قسمت یا با کمک دکمه تقویم یک تاریخ دیگری برای گرفتن نوبت انتخاب کنید.